טיפול בוטוקס לגברים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

קמטים וקמטוטים אשר צצים באופן מפתיע על הפנים, אינם מטרידים רק נשים, אלא גם טורדים את מנוחתם של גברים. קמטים סביב העין, במצח או באזור הפה, ללא ספק יכולים להשפיע על המראה ולגרום לחוסר ביטחון, גם אצל הגבר המסוקס ביותר.

לעמוד מול המראה ולגלות פתאום קמט חדש, שלא היה שם קודם, יכולה להיות חוויה ממש לא נעימה ולמרבה הפלא, היא אינה נעימה לגברים רבים, בדיוק כשם שאינה נעימה לנשים. גילוי הקמטים אף הופך ליותר מטריד במיוחד עבור גברים אשר ההופעה החיצונית חשובה להם והם רגילים לקבל מחמאות המתייחסות למראה הצעיר שלהם ולעורם החלק מקמטיםטיפול בוטוקס לגברים הנו דבר שכיח כיום ולמעשה כ20% מהמטופלים בשיטה זו הם דברים לאחר גיל 30.

הדשא של השכן חלק יותר

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר גברים שמים דגש על טיפוח, לרבות טיפוח הפנים והעור. הגבר החדש והמטופח הפך ליותר ויותר נפוץ, במיוחד בתקופה הנוכחית בה רבות הרשתות החברתיות. החברים ברשתות אלו נוהגים להעלות תמונות, בעיקר תמונות סלפי ומצפים לקבל עליהן לייקים ופרגונים. יתרה מכך, דרך הרשת מקבלים דיווחים שוטפים על חייהם של אחרים ותמיד נדמה כי הדשא של השכן ירוק יותר. זו עובדה שאנו נוהגים להשוות את עצמנו לאחרים, פעולה, אשר ללא ספק הופכת אותנו להרבה יותר מודעים למראה שלנו. הדבר נכון גם לגברים. לכן כיום, בוטוקס היא אינה מילת גנאי, וגם לא מילוי קמטים.

טיפולים קוסמטיים – לא לנשים בלבד

עם השנים טיפולים קוסמטיים הכוללים גם, בין היתר, שימוש בחומרי מילוי, הפכו להיות מאוד פופולריים בקרב נשים וגברים כאחד. למעשה בעבר, חומרי מילוי כאלו ואחרים שימוש גברים למטרות שונות. כך למשל, שרירנים למיניהם עשו שימוש בחומרים אלו לטובת יצירת מראה שרירי ונפוח יותר. בשנים האחרונות, השימוש בחומרי מילוי נפוץ גם בקרב ידוענים אשר נמצאים בעין המצלמה ורוצים להיראות במיטבם, היות ואין זה סוד, שענף זה תחרותי ושייך בעיקר לצעירים שבחבורה.

 

טיפול בוטוקס לגברים

 

עוד באותו נושא:

בוטוקס בפנים

בוטוקס במצח

בוטוקס מחירים

 

אהבתם את המאמרים שלנו ? תפרגנו לנו בבקשה בלייק או בשיתוף המאמר בפייסבוק או בגוגל+.

 

טיפול בוטוקס לגברים – לעשות או לא לעשות?

כיום ישנם גברים רבים אשר מזהים קמטים על פניהם ומעוניינים להגיע לטיפול של מילוי קמטים. אך לא פעם, תהליך זה מלווה בחששות, לכן יש לדעת כמה שיותר פרטים לפני שנכנסים אליו. מה כולל הטיפול? למה יש לצפות? כיצד מתחילים והאם יש תופעות לוואי אלו הן שאלות לגיטימיות, אשר בעזרת מעט ידע מקדים, ניתן לספק להן מענה ולהגיע להחלטות המתאימות. אם קיימת התלבטות בנושא, לפני שמחליטים על טיפולים מסוג אלו, הנה כמה נקודות למחשבה בנושא טיפול בוטוקס לגברים.

  • נתחיל בכך שבוטוקס לגברים זה לא טאבו – כיום בעולם אשר מתמקד ביופי ונעורים, אין ספק שגברים השומרים על חזות צעירה נדמים כמצליחים יותר, לכן טיפול בקמטים הנו פתרון נוח וזמין לכל אחד.
  • למען גילוי נאות – ישנם הרבה גברים אשר מזריקים חומרי מילוי ועוברים טיפולים למילוי קמטים, כך שאינכם היחידים.
  • גברים רבים מטפלים בגוף שלהם אם על ידי הליכה למכון הכושר ועם על ידי פעילות גופנית בונה שרירים. הזרקה של חומרי מילוי אינה שונה בהרבה מכך, מבחינת הרעיון, ואינה מיועדת רק לנשים.
  • נכון ישנם קרמים לטיפוח העור – אבל האם הם באמת עוזרים? רוב הקרמים יכולים להוסיף לחות לעור ולגרום לו להיראות רענן יותר, אך הם אינם יכולים לעכב את תהליכי ההזדקנות של הגוף.
  • תהליך ההזדקנות של העור מפריע הן לנשים והן לגברים. טיפולים מסוג אלו יכולים לעכב אותו ולגרום למבצעים אותם להיראות הכי טוב ביחס לתקופה שבה הם נמצאים בחיים. וזוהי בהחלט נקודה שיש לחשוב עליה, לפני שמחליטים.

אין ספק שכדי להגיע להחלטה הנכונה בנושא טיפול בוטוקס לגברים רצוי ומומלץ לדעת את כל הפרטים האמורים, הנוגעים לכאלו טיפולים לפני שמתחילים. כך לא יהיו הפתעות או ציפיות שווא ותוכלו לזכות לחוויה כמה שיותר חיובית.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן