העלמת קמטים בפנים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

העלמת קמטים בפנים כי העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים, אלו המסתכלים במראה בגאווה ואלו הבוהים בה ומדמיינים את המראה של פניהם בעבר. קמטים בפנים גורעים מהאסתטיקה של הפנים ויכולים לפגוע בצורה משמעותית בביטחון העצמי ובמצב הרוח. מצד שני, מחקרים מראים כי נשים אשר עברו טיפול להעלמת קמטים מרגישות יותר טוב עם עצמן, מראות רמות אושר גבוהות יותר ומצליחות ליהנות יותר מהחיים ומחיר ההזרקות לצורך העלמת קמטים אינו הפקטור.

אם בעבר טיפולי העלמת קמטים בפנים ובמצח היו שם נרדף לבוטוקס רעיל, הרי שכיום המצב שונה מאוד. הודות להתקדמויות טכנולוגיות ושיטות טיפול חדישות ניתן להעלים קמטים מבלי לפגוע בגוף. השיטות המגוונות יצרו עולם של אפשרויות לטיפולים ובכך את האופציה להתאים את הטיפול למטופלת ולתוצאה הרצויה.

 

היווצרות של קמטים

אותם הרכסים הקטנים בפנים שלנו נוצרים עקב תהליכים טבעיים בהם שכבות העור נהיות דקות יותר מצד אחד והאלסטיות של העור יורדת מצד שני. הגורם העיקרי לכך הוא הזמן, התאים מתיישנים ורמות הקולגן בגוף יורדות אך נזקי השמש, עישון ושימוש בשרירי פנים מסוימים עלולים לגרום להאצה של התהליך. ישנם מוצרים קוסמטיים אשר יכולים להאט את התהליך אך בסופו של דבר הוא יפגע ברובנו. אכילת אצות, אשר עשירות בקולגן, יכולה להאט את התהליך ולעתים לגרום להעלמת קמטים בפנים.

 

 

העלמת קמטים בפנים ובמצח בעזרת בוטוקס

בוטוקס הוא חומר אשר נמצא בשימוש כבר שנים רבות בענף העלמת קמטים במצח בפרט ובפנים בכלל. הבוטוקס המוזרק מעצב את עור הפנים, מקשה אותו ומשנה תבניות עצביות בפנים בכדי להעלים את הקמטים. טיפול הבוטוקס נעשה על ידי הזרקתו לאזורים הרצויים בפנים אחת לכמה חודשים. בהתחלה מדובר במחזוריות של אחת לשלושה או ארבעה חודשים אך מחקרים הראו כי מעל לעשרים חודשים ניתן לרדת להזרקות אחת לחצי שנה מבלי לגרוע מהתוצאה.

למאמר המורחב בנושא בוטוקס היכנסו לקישור:    בוטוקס

 

העלמת קמטים בפנים בעזרת מילואם בשומן הגוף

בטיפול זה אנו נשתמש בשומן הטבעי של הגוף בכדי להרים את שכבות העור העמוקות ובכך למתוח ולעצב את הפנים. העלמת קמטים במצח ובפנים בעזרת שיטה זו היא מומלצת מכיוון שהסיכויים לתופעות לוואי הם כמעט ולא קיימים. השומן נלקח מגוף המטופל, בדרך כלל מאזור הבטן, המותן או הישבן ומוזרק לנקודות הרצויות על ידי הרופא. מחירו של טיפול זה נחשב לגבוה יותר מהחלופות האחרות.

 

 

העלמת קמטים במצח ובפנים בעזרת מילוי סינתטי

הודות להבנה נרחבת בגורמים להיווצרות הקמטים לצד שילובם של חומרים חדשים בתחום האסתטיקה אנו יכולים ליהנות ממגוון של אפשרויות בחומרי המילוי. כמובן שהתפקידים העיקריים שלהם עידוד המתיחה הטבעית של העור לצד הרמתו ועיצובו מעצם הזרקת החומרים עצמם. בעוד חומרים מסוימים מציעים טיפול זמני, ישנם חומרים המבטיחים תוצאה קבועה יותר עבור העלמת קמטים בפנים אך המחירים בהתאם.

למאמר המורחב בנושא העלמת קמטים במצח היכנסו לקישור: העלמת קמטים במצח

 

המשיכו לקרוא עוד בנושא מחירים – לחצו על הקישור :  מחירים .

כיצד ניתן לדעת מה היא שיטת הטיפול המתאימה

כפי שכבר אמרנו במאמר זה, ישנו מגוון רב של שיטות ובתוך כל שיטה ישנם חומרים מסוימים אשר יכולים להוביל לתוצאות שונות מאחרים. אין שיטה שניתן להגיד עלייה שהיא הטובה ביותר אך המגוון מאפשר לנו להתאים את הטיפול למטופלת ובכך לקבל את התוצאה הרצויה על פי המגבלות והרצונות של המטופלת. רופא מומחה ידע להסביר לך את היתרונות והחסרונות של כל שיטה שקיימת עבור העלמת קמטים בפנים וביחד אתך לבחור בדרך הפעולה הנכונה בשבילך. מומלץ מאוד לבקר בכמה מרפאות, לראות מה הן מציעות ורק אז להחליט על דרך הטיפול.

זה הזמן להשאיר פרטים בטופס ולקבל את המידע לו תזדקקי על מנת לעשות את ההחלטה הנכונה. זה הוא צעד אחד קטן בכיוון הפנים שהיו לך פעם. עשרות אלפי גולשי האתר כבר הרוויחו וחסכו דרכנו – השאירו לנו פרטים .

 

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן