הזרקת שומן לפנים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

הפנים שלך הן כרטיס הביקור שלך והדבר מורגש במהלך היום, כל היום. כאשר הזקנה פוגעת בנו ומתחילה להראות את סימניה על הפנים אנו מרגישים כי אנשים רואים אותנו אחרת והדבר יכול להוביל להורדה ברמת הביטחון העצמי ובמצב הרוח. אם בעבר הטיפול היחידי לקמטים בפנים היה הבוטוקס הרי היום המצב שונה לגמרי. מילוי קמטים בחומרים שונים מאפשר להגיע לתוצאות מצוינות אשר נשמרות לאורך זמן ואינן פוגעות בבריאות. הטרנד המוביל כיום הוא הזרקת שומן לפנים על מנת להעלים את אותם הקמטים המעצבנים. ישנם יתרונות רבים בטיפול הזרקת שומן לפנים, תופעות לוואי, מחירים וזמן התאוששות הם רק חלק מהם.

 

אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ואנו נדאג לקשר ביניכם לבין המרפאות המובילות בכדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים.

 

כיצד עובדת הזרקת שומן לפנים

ההיווצרות של מראה של "פנים דקות" או קמטים היא דומה אצל רוב האנשים ונובעת מאותם גורמים. הגורם העיקרי הוא הזמן אשר משפיע על כולנו ומושך את העור למטה, שימוש בשרירי פנים מסוימים ועישון יכולים לזרז את הופעת הקמטים. מה שקורה בפנים הוא למעשה הירידה בעובי של הדרמיס מתחת לעור, תהליך אשר קורה אצל כל האנשים ללא קשר למבנה הגוף. בעזרת הזרקה של שומן מהגוף אנו מנפחים מעט את השכבה שמתחת לעור ובכך מקנים לעור מראה חלק, צעיר ומלא. אותו ניפוח יכול לשפר ולהעלים גם קמטים עמוקים, צלקות ואזורים שקועים. כאשר שוקלים הזרקת שומן עצמי לפנים מחירים ותוצאה צריכים להיות שני השיקולים העיקריים שלכם ואת כל המידע על שניהם תקבלו כבר בפגישת הייעוץ הראשונית.

 

 

איך מבוצעת הזרקת השומן לפנים

למרבה מזלנו, או אולי לרוע מזלנו, הגוף שלנו מלא בשומן והוא מייצר עוד שומן כל הזמן. מכיוון וזה אותו השומן בכל הגוף אנו יכולים "לקטוף" שומן מאזור אחד בגוף ו"לזרוע" אותו במקום הרצוי. מן הסתם, השלב הראשון של התהליך יהיה שאיבה של כמות מסוימת של שומן מאזור נבחר בגוף. בדרך כלל נשאב שומן מהישבן הבטן או הירכיים אך ניתן לשאוב ממקומות נוספים על פי שיקול הרופא והמטופלת כמובן. השאיבה יכולה להיעשות תחת הרדמה מלאה או מקומית, גם כאן על פי שיקול הרופא ובהתייעצות עם המטופלת. בעזרת מחט הרופא יישאב את כמות השומן הרצויה אשר תעבור צנטריפוגה בכדי לנקות אותה מחומרים לא רצויים.

לאחר שאיבת השומן אנו מגיעים לתהליך ההזרקה, המילוי של האזורים הרצויים. הרופא ייקח את השומן הנקי ובעזרת מחט ימלא את האזורים הרצויים. השומן הסמיך מוזרק לשכבות העמוקות של העור והוא ימצק ויחזק את העור בכדי לתת לו את המראה הנחשק. מכיוון והגוף מפרק שומן, הרופא יזריק כמות מעט גדולה בכדי לפצות על תהליך זה. כאשר מדובר בטיפול הזרקת שומן עצמי לפנים המחירים אינם משתנים בעקבות כמות החומר המוזרק מכיוון והשומן היה שלך מלכתחילה.

 

 

 

זמן התהליך והתאוששות

זמן הזרקת השומן לפנים משתנה על פי מספר ההזרקות הנדרשות אך בדרך כלל מדובר בשעה לכל התהליך. עוצמת הכאב משתנה בין מטופלים אך היא לא אמורה להיות גבוהה. במקרים בהם ישנו כאב הוא מטופל בעזרת משככי כאבים רגילים. ההתאוששות מההליך היא מידית ואין זמן אשפוז. בטיפול הזרקת שומן עצמי לפנים קל מאוד מבחינת הגוף מכיוון ומדובר בחומר טבעי של הגוף אשר פשוט מועבר מנקודה אחת לשנייה.

 

הזרקת שומן לפנים מחירים

 

טווח מחירי עלות הזרקת שומן לפנים (שומן עצמי)

הזרקת שומן עצמי עיבוי שפתיים מחיר –                         7,500 – 6,500 שקלים

הזרקת שומן עצמי למילוי שקעים בעיניים מחיר –              9,000 – 7,000 שקלים

הזרקת שומן עצמי להדגשת עצמות הלחיים מחיר –         6,500 – 11,000 שקלים

הזרקת שומן עצמי למילוי קמטים בפנים מחיר –              6,500 – 11,500 שקלים

 

 

איך מתקדמים?

עכשיו הזמן שלך לקבל את הפנים שלך בחזרה. הטיפול הוא טבעי לחלוטין ולכן כמעט ואין סיכוי לחוות תופעות לוואי לאחריו. הצעד הראשון שלך בדרך לפנים אשר ייצגו אותך נאמנה הוא למלא את הפרטים בטופס. לאחר מילוי הפרטים אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות אליך. זה הזמן שלך, אל תיתני לו להתבזבז והצטרפי עוד עכשיו לעשרות אלפי גולשינו שכבר חסכו לא מעט כסף – צור/י קשר.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן