הזרקת חומצה היאלורונית מחירים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

טיפול בחומצה היאלורונית הוא טיפול אפקטיבי למילוי קמטים והרחבת השפתיים. תחילה, נדון בשאלה מהי חומצה היאלורונית. זהו חומר שמופרש בתוך גוף האדם מתחת לעורו. כאשר האדם מצוי בגיל צעיר, הפרשת החומר קלה ופשוטה, אך עם חלוף השנים מערכות הגוף יותר ויותר מתקשות לייצר את החומר, והוא נערם בגוף בתדירות נמוכה יותר מאשר בעבר. זה גורם לאי יצירת שכבת מילוי קמטים ראויה והיווצרות קמטים בגיל מבוגר – עקב כך. בנוסף למילוי קמטים, משמשת חומצה היאלורונית גם לעיצוב מחודש של השפתיים – עיבוי או מילוי שפתיים, בייחוד עבור שפתיים צרות הנדרשות להרחבה. כמו כן, נפרט בהמשך אודות הזרקת חומצה היאלורונית מחירים ומידע נוסף בנושא עלויות והטבות.

השאירו פרטים ומומחי המרפאות ישובו אליכם עם מידע אודות חומצה היאלורונית סיכונים והשלכות!

תדירות הטיפול בחומצה היאלורונית

הזרקת חומצה היאלורונית מחירים
הזרקת חומצה היאלורונית מחירים

תדירות הטיפול היא כל 6-12 חודשים, תלוי בהיקף החומר המוזרק, והסוג הטיפול. ישנם טיפולים שנועדו לעבות את הלסת, השפם והלחי התחתונה, וישנם טיפולי שפתיים בהם כמות החומר נקבעת לא על פי קמט ספציפי אלא על פי מידת היישור שצריך להתבצע. במבחן התוצאה, ככל שיש יותר נוכחות של חומר ביחס להיקף הקמט בו מטפלים, וככל שהפיזור שלו באמצעות המזרק התבצע בשיטתיות – תוצאות הטיפול יחזיקו מעמד זמן ניכר יותר.

למי מתאים הזרקת חומצה היאלורונית

הטיפול מתאים לבני 17+, לא לנשים בהיריון ולא לנשים מניקות. לא למטופלים שנמצאו אלרגיים לחומר ולא למטופלים הנוהגים לפתח פצעי פנים כמו הרפס. בכל מקרה אחר – אם נדמה לכם כי אחרי טיפול חומצה היאלורונית סיכונים מתרחשים – יהיה מדובר כנראה בתופעות לוואי שצפויות להיעלם בתוך מספר ימים או שבועות ספורים. בשל בטיחותו של הטיפול, כל עוד אתם בגיל ובתנאים הנכונים, עבור טיפול הזרקת חומצה היאלורונית תופעות לוואי יהיו ככל הנראה הסיבה למיחושים שיבואו אחר כך, ולא סיכונים פר אקסלנס.

כיצד מתבצע הטיפול בחומצה היאלורונית

הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת החומר ישירות לאזור הזקוק לטיפול, עם פיזור תוך עורי של החומר באמצעות מחט המזרק. רופאים מיומנים כמו אלו שנמצאים במרפאות שמקושרות אלינו לפורטל ידעו בדיוק כיצד לפזר לכם את החומר כך שישיג את התוצאה הרצויה. משך ממוצע של הטיפול: 20-30 דקות. כשמדובר בטיפול חומצה היאלורונית תופעות לוואי עלולות להתרחש, ואת הראשונה שבהן תפגשו מיד לאחר ההזרקה: נפיחות שתרד בהדרגתיות בתוך 7-10 ימים.

בטיפול חומצה היאלורונית תופעות לוואי וסיכונים מופחתים, אך חשוב להכירם

בנוסף לאלמנט הנפיחות, קיימים מיחושים נוספים שכדאי להיוודע אליהם. ראשית כך נציין כי עבור חומצה היאלורונית סיכונים כמעט שלא קיימים למעט אולי רגישות לחומר, אבל בדיוק בשביל זה המרפאות עושות אבחון ומנפות מטופלים לא מתאימים. תופעות לוואי שתיתקלו בהן יהיו אדמומיות באזור ההזרקות או שטפי דם קלים. בכל מקרה, מדובר במצב זמני שצפוי לחלוף כעבור ימים מספר.

בכל הנוגע לטיפול חומצה היאלורונית סיכונים ותופעות לוואי מופחתות הן המטרה שלכם, ובהחלט ייתכן כי תגיעו למסקנה שבמרפאה היקרה – זו התוצאה הצפויה. יחד עם זאת, לא כל מרפאה יקרה היא בהכרח הנכונה עבורכם, ולכן יש להגיע לשיג ושיח עם מטופלים קודמים, אם יש בידכם לעשות זאת. כשמדובר במרפאות מקצועיות, לאחר טיפול בחומצה היאלורונית תופעות לוואי יהיו בדרך כלל קלות יותר לעומת המקובל בסוג כזה של הליך רפואי המבוצע במרפאות מנוסות פחות, עקב הכוונה נכונה מצד הצוות המטפל – וכן תוכלו לצפות לרמת הסיכון מופחתת מאד בהשוואה למרפאות אחרות העוסקות בענף.

היתרונות ברישום דרך הפורטל:

הפנייה למרפאות בוטיק והשוואת מחירים פשוטה

הפצת שמכם כמי שמתעניינים בטיפול הזרקת חומצה היאלורונית בקרב המרפאות תאפשר השוואת מחירים קלה ופשוטה: תוכלו לאתר במהרה מחיר אטרקטיבי באמצעות בירור העלויות בהן. חשוב לציין כי מרפאות יקרות אינן בהכרח מיועדות לפסילה. אם אתם מכירים מטופלים קודמים שלהן יותר ממומלץ לשאול מה הם חוו שם.

הזרקת חומצה היאלורונית מחירים

מחירים הזרקת חומצה זו נעים בין 3.000 שקלים ועד 8.000 שקלים ותלוי בכמה אזורים אתם מעוניינים להזריק, האזור עצמו, כמות החומר המוזרק ורמת פופולריות הרופא ואזור הגאוגרפי בו הוא עובד.

רוצים לקבל מידע נוסף בתחום, מידע אודות מחירים, דרכי הוזלה במחיר, הטבות ומבצעים בתחום ?

צרו איתנו קשר עוד עכשיו באמצעות צור הקשר באתר ונציגנו יצרו עמכם קשר מיד.

השירות ללא תשלום וללא התחייבות!

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן