הזרקת בוטוקס בצפון

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

חומר הבוטוקס פרץ לתודעות עולם האסתטיקה לפני כעשר שנים, ולא רבים יודעים אך השימוש המקורי בחומר היה כדרך טיפול בבעיה של עין עצלה. מאז עבר החומר מהפך משמעותי וכיום למעשה השימוש המרכזי הוא למטרת מילוי והעלמת קמטים, ונחשב לכזה המבצע זאת בהצלחה רבה. אם את מעוניינת בהליך הזרקת בוטוקס בצפון, ראשית חשוב להבין כיצד פועל החומר, את הסיכונים ותופעות הלוואי שעתידות להתלוות אליו (ברב המוחלט של המקרים חולפות לאחר מספר שעות מרגע ההזרקה הראשונית) וכן שימושים נוספים לחומר מלבד העלמת קמטים. קראי באתר את מלוא המידע בנושא הזרקת בוטוקס בצפון, לרבות המלצות על מרפאות מקצועיות ובעלות ניסיון בתחום.

 

 

הזרקת בוטוקס בצפון

ראשית, חשוב להבין כיצד פועל החומר ומהיכן שואב את יכולתו המופלאה. הבוטוקס הינו למעשה רעלן, הידוע בשמו המדעי כבוטלינום טוקסין. בעוד החומר מסגל לעצמו תכונות משתקות שרירים באם ניתן בכמויות מזעריות, יכול להוות סיכון ממשי באם ניתן בכמויות גדולות יותר, ועל כן על ההליך להתבצע בידי איש מקצוע מוסמך לכך ובעל ניסיון בהזרקת החומר ובמינוניו. בנוסף לשימושו העיקרי בתור מעלים קמטים, לרב באזור הפנים, ישנם שימושים שונים המפורטים להלן:

העלמת קמטים וטשטוש צלקות: באם את מתעניינת בהזרקת בוטוקס בצפון למטרת העלמת קמטים, דעי כי זהו הפתרון הפופולרי בעולם לשם כך. נהוג להזריק את החומר בשלושה אזורים יעודים בפנים – האזור שבין הגבות, צדי העיניים והמצח, אזורים הנחשבים לקרקע פורייה לקמטים, בעיקר בעקבות העובדה שהם שומניים.

טיפול בהזעת יתר: אם מעוניינת לעבור הזרקת בוטוקס לצפון במטרה להיפטר מתופעת הזעת יתר, החומר אחראי גם לכך ובהצלחה רבה. ישנם שלושה אזורים פופולרים הנחשבים כיעד להזרקה במצבים אלו: כפות הרגליים, כפות הידיים וכן כמובן בית השחי, שנחשב כמוקד הזעה משמעותי בקרב הסובלים מן התופעה.

למידע מורחב בעמוד הבא

חומר מילוי: הבוטוקס משמש גם כחומר מילוי לשתלים סיליקוניים המיועדים לניתוח הגדלת חזה, בזכות חוסר רעילותו של החומר ותכונותיו הטבעיות לעומת הסיליקון. בנוסף, מחליף אט אט את הסיליקון כחומר מילוי לשפתיים.

טיפול בכאבי ראש: טיפול פחות נפוץ בארצנו, יותר בארה"ב, ונחשב כיעיל במיוחד בצבים של מיגרנות קשות.

למידע נוסף בנושא הזרקת בוטוקס בצפון, רופאים מומלצים ובעלי שם בתחום, סוגי טיפול ומספר הזרקות מומלץ להשגת התוצאה, אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטייך בטופס המצורף לעמוד זה, ואנו נחזור אליך עוד היום עם כל המידע הרלוונטי ביותר בנושא.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן