הזעת יתר בכף הרגל

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

באופן זהה לטיפול בוטוקס כנגד הזעה בכף היד, גם טיפול בוטוקס כנגד הזעה בכף הרגל יבוצע תחת פיקוח צמוד בחדר מנתחים, גם טרם טיפול בוטוקס כנגד הזעה ברגליים תעברו אלחוש או לחלופין הרדמה מקומית.
תהליך הטיפול של הזרקת הבוטוקס לאזור כף הרגל יבוצע על ידי מספר רב של הזרקות בוטוקס לאזור כף הרגל ובמידת הצורך יוזרק בוטוקס אף לאצבעות עצמן. מהלך טיפול הזרקת הבוטוקס לכף הרגל יארך כשלושים דקות לכל כף רגל ועד ארבעים וחמש דקות.

תופעות הלוואי שבתום טיפול הבוטוקס, בדומה לשאר טיפולי הבוטוקס יסוכמו באודם, כאבים קלים, חוסר נעימות, שטפי דם וזיהומים באזור אליו הוזרק הבוטוקס. ניתן להבחין בשינוי ברמת ההזעה עקב טיפול הבוטוקס בדרך כלל כיומיים ועד ארבעה ימים לאחר טיפול הבוטוקס, לעיתים גם ישר אחרי ניתוח הבוטוקס. כמו כן ובדומה לשאר טיפולי הבוטוקס, בסיום שבעה ימים ועד עשרה ימים מטיפול הבוטוקס יש לגשת לרופא המטפל על מנת לבצע ביקורת, בה הוא יוודא שהתוצאה שביקשתם אכן התקבלה בעזרת הבוטוקס. במידה ולא, יהיה על הרופא המטפל להזריק לכם בוטוקס פעם נוספת על מנת להביא להעלמת ההזעה העודפת כליל באמצעות חומר הבוטוקס, בדרך כלל הזרקת בוטוקס פעם אחת לכפות הרגליים לא מספיקה ויש צורך לחזור על תהליך הזרקת הבוטוקס פעם נוספת.
כדי ליהנות מרגלים יבשות נטולות נוזלי הזיעה יש להיפרד מסכום מכובד שינוע סביב החמשת אלפים וחמש מאות שקלים חדשים ועלול להגיע גם לסכום של שבעת אלפים וחמש מאות שקלים חדשים עבור טיפול הזרקת הבוטוקס לכפות הרגליים.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן