בוטוקס לפני ואחרי

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

טיפולי הבוטוקס הינם שם נרדף לשיטת העלמת הקמטים היעילה והבטוחה ביותר בעולם. לא קיימת בעולם שיטה טבעית, או חלופית, להעלמת קמטים, ועל כן טיפולי הבוטוקס הינם בחירתם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. באם גם עליכם קמטי הפנים מעיקים, וקיבלתם החלטה לעבור טיפול הזרקת בוטוקס במטרה להעלימם, ההמלצה הרווחת היא להגיע כמה שיותר מוכנים.

טיפול הזרקת בוטוקס הינו הפשוט למדי, אורכו של התהליך הינו כחמש דקות, ונחשב לאחד מטיפול האסתטיקה הבטוחים ביותר, בעל תופעות לוואי מזעריות. בעוד שההליך נחשב לפשוט, חשוב לדעת מידע רב ככל הניתן אודות בוטוקס לפני ואחרי ההזרקה. השלב הראשון וכמובן החשוב יותר הינו לבחור את המרפאה או המנתח שיבצע את ההליך. חברים, משפחה  או מכר שעבר את ההליך, כל אלו מקורות נהדרים למציאת מרפאה מומלצת.

לפני ההליך

לאחר קבלת ההחלטה אודות המרפאה המועדפת עליכם, יש ליידע את הרופא שמבצע את ההליך באם ישנה כל בעיה \ רגישות אשר יכולה להיות מסוכנת עבורכם בשילוב עם הבוטוקס. יש ליידע את הרופא בנושאים הבאים – זיהום באזור המיועד להזרקה, היריון \ כוונה להיכנס להיריון, אלרגיה לאחד ממרכיבי הבוטוקס, עבר של אשפוז או נטילת תרופות. אנא מכם, מאוד חשוב להיות גלוי ככל האפשר בנושא ההיסטוריה הרפואית, ולשתף את הרופא בכל מידע רלוונטי. לא כל רופא מוסמך לביצוע הליך ההזרקה ועל כן חשוב מאוד לוודא כי המרפאה המבצעת הינה בעלת כל האישורים הנדרשים לכך ממשרד הבריאות.

אחרי ההליך

ההזרקה אורכת כחמש דקות בלבד, ומלווה בכאב בהחלט נסבל, דבר המבטיח שגם הפחדנים \ פחדניות ביותר יעמדו בה בכבוד. לאחר הטיפול אין כל צורך להישאר להשגחה במרפאה, ובטח לא לאשפוז, ובעצם, באם לא מופיעה כל תופעה חריגה, ניתן לחזור לשגרת חייכם בעבודה ובבית בהקדם. ייתכן ויופיעו מספר תופעות קלות כגון אדמומיות או נפיחות עדינה, אך אלו חולפות בתום שעות ספורות מרגע ההזרקה. באם, לאחר פרק זמן משמעותי, מתעוררת בעיה היכולה להצביע על נפיחות \ אדמומיות מוגברת מהרגיל, יש להגיע באופן מידי לבדיקה למרפאה בה בוצעה ההזרקה ולהיוועץ עם הרופא.

מאוד חשוב, ואף קריטי, לקבל את כל המידע בנושא הזרקת בוטוקס לפני ואחרי ההליך, כיצד להגיב במקרה וישנה התפתחות או מצב בו הגוף מגיב בצורה לא טבעית לחומר. טיפול הבוטוקס הינו טיפול בטוח בצורה בלתי רגילה, אך תמיד חשוב להיות ערים ומוכנים לתופעות שעלולות להתרחש כתוצאה מההזרקה. רוצים מידע נוסף אודות מרפאות לטיפולים והזרקות, מידע ומחירים ? השאירו לנו פרטים.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן