טיפול בהזעת יתר

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

מעבר להיותו מעלים הקמטים האולטימטיבי, בו נעשה שימוש אצל מיליוני מטופלים מדי שנה, הבוטוקס משמש גם כטיפול בהזעת יתר. בוטוקס הינו חומר המופק מרעלן הקרוי בוטולינום טוקסין, אשר ידוע כמשתק. תכונתו כחומר משתק, מאפשרת לבוטוקס להיות יעיל כטיפול להעלמת קמטים וכן להזעת יתר. הזעת יתר, אשר הינה תופעה גנטית, מופיעה בשתי צורת; הזעת יתר בכל הגוף אשר נחשבת לנדירה במיוחד, והזעת יתר על פי אזורים (כפות הידיים, כפות הרגליים, בטן ובית השחי), הנחשבת לנפוצה הרבה יותר, וממנה סובלת כ-8% מהאוכלוסייה.

טיפול בהזעת יתר בעזרת הזרקת בוטוקס

לסובלים מהזעת יתר באחד האזורים הנפוצים (כפות ידיים, רגליים ובית השחי), ניתן לבצע הזרקת בוטוקס. כאשר ההזרקה מתבצעת במינונים מוגבלים ומדויקים, הבוטוקס גורם לחסימה כימית של קצות העצבים, אשר על ידי כך נקטע המעבר בין העצב לבלוטות ההזעה באותו אזור ממוקד שבו בוצעה ההזרקה. את תוצאת ההזרקה ניתן לקבל כבר בפרק הזמן המידי שלאחריה, ויכולה להיות מלווה בכאבים קלים אשר, לרב, יחלפו בתום מספר שעות, או לכל היותר מספר ימים.

משכו של הטיפול הינו כעשר דקות בלבד, ונחשב בטוח במידה רבה, וכן יעיל לטיפול במיוחד בתופעת הזעת היתר. מעצם היותו חלבון (המופק כזכור מרעלן הבוטולינום טוקסין), החלבון עתיד להישאר בגוף משך זמן של שנה, אשר לאחריה יש לבצע הזרקה חוזרת של החומר, לצורך שמירה על התוצאות. אחת הסיבות בגינן הבוטוקס הינו טיפול כה מקובל למקרים של הזעת יתר, הינה שמיד לאחר ההזרקה ניתן לחזור לשגרת חיים רגילה, ואינה מחייבת כל השגחה.

אל אף שההליך נחשב לפשוט, ונוצרת התחושה שאינו מחייב יעוץ רופאי, דעו כי ההזרקה אינה מומלצת לילדים, לנשים בהיריון ולסובלים מרגישויות שונות. חשוב להיוועץ עם רופא מוסמך להזרקת בוטוקס בטרם תחילתו של ההליך.

לקריאה נוספת: הזרקת בוטוקס בבית השחי מחיר

יש להימנע מההזרקה במקרים הבאים:

באם המטופלת בהיריון \ חושבת להיכנס להיריון

באם האזור העתיד לעבור הזרקה חוו זיהום

חשוב: באם הנכם אלרגיים לאחד ממרכיבי הבוטוקס (ניתן לבצע בדיקה לכך).

תופעת "הזעה מפצה"

תופעה זו יכולה להתרחש כאשר הגוף "מפצה" בהזעה באזורים אחרים, בעקבות חסימת בלוטות ההזעה באזורים מקומיים בגוף. התופעה מעוררת פחד בקרב מטופלים החושבים לעבור את ההזרקה, אך ניתן להיות רגועים. במקרים של הזרקת בוטוקס כטיפול למניעת הזעת יתר, לרב לא לא תתרחש תופעה זו, ובאם כן – לפרק זמן של ימים בלבד אשר לאחריה תחלוף לגמרי.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן