מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

אז מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית ? בוטוקס הנו חומר המורכב מהרעלן בוטלינום טוקסין, וזאת בשונה מחומצה היאלורונית שהיא חומר שנמצא דרך קבע בשכבת הדרמיס שמתחת לעורנו. הרציונל מאחורי הבוטוקס, אם כן, שונה מזה שמצריך טיפול בחומצה היאלורונית. בשל כך שהבוטוקס מופק מרעלן, תפקידו לגרום לשיתוק התופעה בה אנו מעוניינים לטפל: הזעת יתר, היווצרות קמטים וכד'. על כן, הטיפול תלוי בסוג האיבר הזקוק לטיפול. ישנם אברים שהטיפול בהם מצריך לא רק יישור קמטים אלא גם הרחבה והנדוס מחדש, לעומת אברים בהם יש לשמור על הצורה הקיימת אך לטפל רק בהעלמת הקמטים. עם הסוג הראשון נמנים אברים כמו שפתיים, שפם, לסת, וכל חלק אחר בפנים התחתונות. עם הסוג השני נמנים כל חלקי הפנים שמעל לעיניים ומתחת לקו השיער, שזה בגדול – המצח והלחיים העליונות. לפיכך, אנו למדים כי הזרקת חומצה היאלורונית מתאימה יותר לשפתיים ולתחתית הפנים והזרקת בוטוקס מתאימה למצח ולחלק העליון

עד כאן, המידע לגבי מה מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית הנו על קצה המזלג אך כדאי להמשיך לקרוא מידע מקצועי בנושא חומרים אלו ומידע נוסף.

למידע על טיפול חומצה היאלורונית בשפתיים והזרקת בוטוקס השאירו פרטים ואנו נעבירם למרפאות!

מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית ? – 

תדירויות הטיפולים החוזרים בבוטוקס ובחומצה היאלורונית

הזרקת בוטוקס מזכה את המטופל ב – 4-5 חודשים עם עור חלק, ואילו הזרקת חומצה היאלורונית מחזיקה 6-12 חודשים, תלוי במינון ובסוג הטיפול. תדירויות אלו מלמדות גם על התפקיד של כל אחד ואחד מהחומרים הללו. הבוטוקס, כחומר שמקורו מרעלן, עונה על שתי מטרות: הוא מונע היווצרות קמטים באזורים מועדים לפורענות כמו הלחיים והמצח. והוא גם מיישר קמטים קיימים. חומצה היאלורונית לעומתו נועדה ליישור קמטים פר אקסלנס, ולא לבלום את התופעה על ידי שיתוק. מדוע זה חשוב? משום שעם חומצה היאלורונית ניתן ליצור צורות חדשות עבור השפתיים, וכל אזור אחר בפנים שאנו מעוניינים לנסח את עיצובו מחדש. למעשה, הסיבה שאנשים בגיל מבוגר מפתחים, קמטים על עור הפנים היא שעם חלוף השנים, שכבת הדרמיס שמתחת לעור מתקשה לייצרו חומצה היאלורונית, ואז נדרשת הזרקה מלאכותית.

חומצה היאלורונית בשפתיים – מה ניתן לעשות באמצעות חומר הפלא באזור רגיש זה?

אנו לא משלים אתכם, מדובר בזריקה לתוך כלי דם, לתוך השפתיים שלכם, אבל החומר המוזרק הוא חומר טבעי שמצוי שם בלאו הכי – החומצה ההיאלורונית. לפיכך, מה שניתן לעשות בשפתיים: לטפל נקודתית בקמט או עיוות בודד, או להרחיב את עיצוב השפתיים. אם השפתיים דקות וצריך לעבות אותן, חומצה היאלורונית היא בדיוק מה שצריך למימוש התהליך, לעומת בוטוקס שנועד להרגיע זמנית ל ארבעה או חמישה חודשים את הקמטים הנקודתיים.

אם אתם בתחום ההזרקות פעם ראשונה, המרפאות ידרשו לבחון אם אתם מתאימים

בטיפולים שמטרתם ליצור פלסטיקה חדשה בגוף האדם נדרש אבחון מקדים, ולכן לא כל אחד מתאים להיות מטופל בהם. לפיכך, המרפאות, לאחר שיחזרו אליכם, יצטרכו לבדוק מה מצב השפתיים ועור הפנים שלכם, ובכלל – מה הנתונים הכלליים שאתם נושאים עמכם המעידים על מידת ההתאמה. כך, למשל בני מתחת לגיל 17, נשים בהיריון, נשים מניקות, אלרגיה לחומרי ההזרקה והיותכם בעלי פצעים פתוחים קבועים כמו הרפס – לא יתאימו לטיפול הזרקת חומצה היאלורונית, ובפרט לא חומצה היאלורונית בשפתיים. גם לטיפול בוטוקס לא תהיה התאמה ככל הנראה.

עלות ממוצעת עבור בוטוקס ועבור הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים

העלות מתומחרת באלפי שקלים אך לרוב – לא יותר מ – 2,500 ₪ באזור השפתיים, תלוי במינון החומר ובתוצאת הטיפול הנדרשת. הזרקת חומצה היאלורונית עשויה להשתלב לעתים עם הזרקת בוטוקס כאשר מדובר בשפתיים, בשונה מאזורים אחרים בחלל הפנים בהם בדרך כלל חומר ההזרקה הוא אחיד. במקרה זה העלות תתומחר בשילוב עם שווים הכלכלי של שני חומרי ההזרקה.

המלצות גולשי הפורטל שעברו הזרקת  חומצה היאלורונית והממליצות עלינו!

אורית נחמני – חיפשתי טיפול שיצעיר אותי ואת עור הפנים שלי, מרוב מידע לא ידעתי מה לבחור. רק כאשר נכנסתי לאתר נעשה לי סדר והחלטתי ללכת על חומצה היאלורונית. ואתם יודעים מה? אני לא מתחרטת לרגע שבחרתי בטיפול הזה. עור הפנים שלי נראה נהדר עכשיו ואני מאושרת עד הגג. אני מאד מרוצה מהשירות שקיבלתי ממרפאות שפנו אלי לאחר השארת פרטים באתר. היחס היה חם וקשוב מאד והעלות נמוכה יחסית לאחר השוואת מחירים. ממליצה!

דבורה טיראני – כל מי שרוצה לשפר את עור הפנים שלה כדאי לה לבחור בחומצה היאלורונית. כמובן שאני ממליצה לכן לבחור בצוות הרפואי שטיפל בי וזה בגלל המקצועיות הגבוהה של הרופא והיחס החם שקיבלתי לאורך כל ההליך. כך אני נראית צעירה בכמה שנים ומרוצה מאוד מהטיפול. לאחר השארת פרטים באתר זה פנו אלי 3 מרפאות שידעו מראש שהגעתי דרך אתר השוואת מחירים והציעו לי מחירים די נוחים וגם יחסית זולים. בדקתי את החומר שאמרו לי והגעתי לפגישה ראשונית על מנת להתרשם. היחס כפי שאמרתי היה מעולה ולבסוף המחיר הסופי שסוכם היה באמת די זול ומשתלם. התוצאה בהחלט טובה מאד ואני ממליצה בשמחה 🙂

מאמרים קשורים למאמר זה:

בוטוקס בשפתיים | בוטוקס ומילוי קמטים | מילוי קמטים | הזרקת חומצה היאלורונית מחירים | עיבוי שפתיים

רוצים לדעת עוד? רוצים לשמוע על המחירים, הנחות ומבצעים עדכניים ?
הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בצור קשר באתר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

השירות ניתן ללא עלות וללא כל התחייבות!

הכתבה הועילה לכם? גם 5 כוכבים יועילו לנו 🙂 [kkstarratings]

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן