בוטוקס בשפתיים בפתח תקווה

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

אם את מחפשת מידע אחר בוטוקס בשפתיים בפתח תקווה, חשוב ראשית להבין את מהות החומר ומהיכן פרץ לחיינו בעשור האחרון. חומר הבוטוקס פרץ לחחינו בשנים האחרונות בתור מעלים הקמטים האולטימטיבי, המאפשר לזכות בעור פנים חלק ללא מאמץ מיוחד. החומר, אשר מקורו בכלל ברעלן טבעי הקרוי בוטלינום טוקסין, נחשב לקטלני באם ניתן בכמויות קטנות, אך לבעל תכונות משתקות (הפועלות על השרירים \ העצבים) באם ניתן בכמויות מזעריות, ותוך כדי השגחה מצד גורם רפואי מוסמך.

הבוטוקס צבר מוניטין בתור מעלים קמטים, נכון, אך כיום יש לו מגוון שימושים נוספים, אשר הראשיים הם טיפול בהזעת יתר, טיפול בכאבי ראש, כחומר מילוי לשתלי סיליקון ואף כמבעה שפתיים. בכל הנוגע להזרקת בוטוקס בשפתיים פתח תקווה, חשוב לבצע בחירה מושכלת של מרפאה \ רופא ממולצים בתחום וזאת במטרה להימנע מאיש מקצוע אשר אינו בקיא במתן החומר ובמינונים הנדרשים. קראי באתר את מלו המידע המומלץ בנושא.

בוטוקס בשפתיים בפתח תקווה

הזרקת בוטוקס בשפתיים מלאת יתרונות לעומת חומרי מילוי נוספים הקיימים בשוק, ובראשם סיליקון. הבוטוקס הינו טבעי יותר, אינו נדחה על ידי הגוף וגם אינו מסוכן במקרה של דליפה מן השפה. יש להזריק את החומר אחת למספר חודשים, על מנת לשמור על תוצאות איכותיות רצויות, ומכן גם חסרונו לעומת הסיליקון – אינו קבוע. טרם ההליך, ולפני הזרקת בוטוקס בשפתיים פתח תקווה, תימרח על שפתייך משחת הרדמה במטרה לצמצם את הכאב במהלך ההזרקה. השפעת החומר על שפתייך תיראה במלואה לאחר מספר ימים מרגע ההזרקה, אשר במהלכם יכולה להופיע אדמומיות, נפיחות וגרד, במיוחד באם מדובר בהזרקה ראשונה שכן הגוף אינו רגיל לכך.

בעוד ההליך נחשב לפופולרי מאוד, בו עשרות אלפי נשים בוחרות מדי שנה במטרה להעלים את הקמטים או לעבות שפתיים, חשוב להיות גם מודעים לסכנות הטמונות בהרקת החומר, באם אינן מתבצעות תחת ידיו של איש מקצועי מוסמך ובעל ניסיון. אל תלכי שבי אחר מבצעיים אטרקטיביים מבחינת מחיר, שכן את עלולה לשלם על כך מחיר כבד. אל תתביישי ותבקשי לראות עבודות קודמות, בנוסף לאישורים והסמכות מטעם משרד הבריאות המאשרים כי לרופא אכן ניסיון בביצוע המלאכה.

רוצים לדעת עוד? רוצים לשמוע על המחירים, הנחות ומבצעים עדכניים ?
הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בצור קשר באתר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

השירות ניתן ללא עלות וללא כל התחייבות!

הכתבה הועילה לכם? גם 5 כוכבים יועילו לנו 🙂 [kkstarratings]

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן