טכניקת הזרקת שומן עצמי

השנים אינן מטיבות עם עורנו, ובמיוחד זה המצוי בפנים. שוק האסתטיקה מנסה לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת להיראות צעירים, ובפרט המרדף אחר עור פנים חלק. טכניקת הזרקת שומן עצמי מתייחסת בעיקרה לטיפולי מילוי קמטים בפנים שבאים לידי ביטוי עם בגרותנו ובעקבות הידלדלות העור, טיפול שהפך לנפוץ מאוד בעשרים השנים האחרונות. יתרונו הגדול והמובהק של השימוש בשומן עצמי לשם מילוי קמטים הוא העבודה שמדובר בחומר ביולוגי (שנשאב מגוף המטופל), וכזה שהסיכון הטמון בעת הזרקתו נמוך במידה גבוהה לעומת חומרי מילויים סינתטיים ובראשם סיליקון.

בעוד ניתן למלא שומן באזורים שונים בגוף, הפופולריים ביותר הם הלחיים, עפעפיים והשפתיים. טכניקת הזרקת השומן עבור מילוי קמטים בפנים מוכיחה את עצמה יום ביומו, אך דורשת הבנה מקיפה של ההליך. בהמשך מאמר זה אנו מזמינים אתכם למצוא את מלוא המידע בנוגע להליך, מי מתאים לעברו ומהותו.

הזרקת שומן עצמי – מי מתאים?

לא קיימת הגבלת גיל לטיפול, אך כמובן אפשרות ההזרקה משתנה בהתאם לנתונים הרפואיים האישיים של המטופל.

יתרונות הזרקת שומן עצמי:

–          עלות נמוכה ביחס לכמות החומר המוזרק בהשוואה לטכניקות אחרות בשוק.

–          סכנת דחייה אפסית מצד הגוף בעקבות כך שהזרקת השומן הינה טבעית במאה אחוז, ומקורה בגוף המטופל.

–          בשימוש נכון ניתן להגיע לידי הטבה משמעותית של סימני גיל.

–          ניתן לטפל במגוון גדול של אזורים בפנים:  אזור הרקות, תחת העיניים ולסת תחתונה.

הזרקת שומן עצמי נעשית תחת הרדמה מקומית, ומלווה בחוסר נעימות מסוימת (עם זאת, ניתן לבקש מן המומחה להשתמש במשחת אלחוש בעת ההזרקה), בכמות של בין 100-200 מ"ל, מאזורי בגוף הנקראים "מצבורי שומן" ובהם דופן הבטן והירך, ומתבצע על ידי קנולה – צינורית פלסטיק ייעודית. ההליך אורך כשעה וחצי, במהלכו חשוב להקפיד על הזרקה איטית ומדויקת של החומר בקצב מוכתב על מנת קליטה נוחה של תאי השומן.

השומן הנשאב עובר זיקוק בו מתנקה משאריות דם וחומרים לא רצויים, ולאחר כשעה-שעה וחצי מוזרק לאזור אותו רוצים לעצב. הטכניקה בה מתבצעת ההזרקה נקראת "תעלות", בה השומן מוזרק לתעלות הנוצרות על ידי המחט. בכך, תאי השומנים החדשים יהיו חשופים להזנה ע"י כלי הדם, יקלטו בהצלחה ויישמרו על מקומם לאורך זמן.

מטרת השימוש בטכניקת התעלות בעת הזרקת שומן עצמי היא הבטחת ההזנה של תאי השומן ע"י אספקת דם  תקינה ובנוסף הבטחת הישארותם במקום הרצוי. בכ-15% מן המקרים תיתכן קליטה פגומה של תאי השומן ונדידתם לאזורים אחרים ולא רצויים בגוף. על כן, חשוב לבצע בחירה מושכלת של מומחה לביצוע ההליך, ובמיוחד כזה שבקיא בטכניקת התעלות.

על ההזרקה להתבצע אך ורק ע"י מומחה רפואה בעל ניסיון וותק ממשיים בביצוע ההליך. חשוב לבצע השוואת מרפאות ומנתחים מקיפה על מנת להגיע לידי המומחה המתאים ביותר לביצוע ההליך, תוך כדי שקלול של מספר נתונים ובהם עלות, ניסיון וותק ומומחיות. לפרטים נוספים והצעות אטרקטיביות ממיטב מומחי האסתטיקה בישראל, השאירו את פרטיכם בטופס המצורף וצוות מומחי האתר יחזור אליכם עוד היום.

השירות שלנו לא עולה כסף לגולשים וללא התחייבות כל שהיא !!

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן