הזרקת שומן עצמי לפנים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

ככל שאנו מתבגרים, השומן בגוף נוטה להצטבר בעיקר באזורים בהם אנחנו לא רוצים אותו – בבטן, סביב הירכיים וכדומה, בכדי לנצל את השומן הזה למטרה טובה יותר, בשנים האחרונות פותחה שיטה חדשנית אשר כוללת העברה של השומן ממקום אחד בגוף למקום אחר, בעיקר לפנים. הזרקת שומן עצמי לפנים הנה שיטה אשר מאפשרת להעניק למטופלים מראה פנים מרשים ומעוצב יותר, ללא קמטים בלחיים ומראה הרבה יותר חלק.

פנו כעת לפרטים נוספים אודות הזרקת שומן מאת המרפאות המובילות בתחום!

האם מדובר בטיפול קבוע?

טיפולי הזרקת שומן לפנים הנם טיפולים אשר לא תמיד מחזיקים מעמד לנצח. ישנם מטופלים אשר אצלם הטיפול מחזיק מעמד למשך זמן רב ובאופן קבוע, אך ישנם גם מטופלים אחרים אשר אצלם הגוף בסופו של דבר סופח את השומן ולכן הפנים יחזרו למצבם הקודם לאחר שהספיחה הזו תסתיים, ולכן במידה וכמות שומן משמעותית נספחה על ידי הגוף יהיה עליכם לבצע טיפול נוסף בכדי להחזיר את התוצאות הקודמות של הטיפול.

כיצד מבצעים הזרקת שומן לפנים?

תהליך הזרקת שומן לפנים מבוצע לעתים תחת הרדמה מקומית ולעתים תחת הרדמה כללית, סוג ההרדמה תלויה בכמות השומן שעומדים להזריק ובגודל האזור המטופל.

לרוב, בכדי לבצע טיפולי הזרקת שומן עצמית לוקחים שומן מאזור הישבן, הבטן או הירכיים. בכדי לבצע זאת מרדימים את האזור ממנו לוקחים את השומן ואז מתחילים לשאוב ממנו את כמות השומן הדרושה בעזרת מחט מיוחדת. לרוב, הרופא מזריק מעט יותר שומן ממה שנדרש למילוי הפנים כי ישנה כמות קטנה של שומן שהגוף סופח באופן וודאי אצל כל מטופללרוב, טיפול הזרקת שומן לפנים איננו כואב במיוחד, ובמקומות רגישים יותר, כמו מעל השפתיים, משתמשים במשככי כאבים.

ההחלמה לאחר הטיפול

במשך 24 שעות ועד 48 שעות מהטיפול העור יהיה אדמומי והמטופלים חשים בתחושת נפיחות ואי נוחות. לרוב, אם מדובר בטיפול שאיננו אגרסיבי במיוחד ניתן לשוב לשגרת פעילות רגילה יום לאחר הטיפול, ובכל מקרה חשוב מאוד לעקוב אחרי מצב הפנים ובמידה וחשים בהחמרה או כאבים חזקים כדאי לפנות אל הרופא המטפל מוקדם ככל האפשר בכדי שיאבחן את המצב ויראה שאין דלקת בפנים כתוצאה מהטיפול.

חשוב להדגיש כי בשל העובדה שמדובר בטיפול טבעי לחלוטין אין סיכוי להתפתחות של אלרגיה כתוצאה מהטיפול הזה, גם אם אתם בעלי רגישויות שונות.

כמה עולה טיפול הזרקת שומן עצמי לפנים ?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מטפלים ומרפאות שונות אשר מבצעים טיפולי הזרקת שומן לפנים, ולכן ניתן למצוא טווח רחב יחסית של מחירים בתחום. לרוב, המחירים לטיפולי הזרקת שומן לפנים יהיו בטווח הזה:

  • טיפולי הזרקה של שומן עצמי למילוי שפתיים – העלות הינה בין 7,000 – 8,000 ₪.

  • טיפולי הזרקה של שומן עצמי למילוי שקעים בעיניים – העלות הינה בין 7,000-10,000 ₪.

  • טיפולי הזרקה של שומן עצמי להדגשה של עצמות הלחיים – העלות הינה בין 7,000-10,000 ₪.

  • טיפולי הזרקה של שומן עצמי למילוי קמטים באזורים שונים בפנים – העלות הינה בין 7,000-12,000 ₪.

כמובן, טווח המחירים הזה לא מחייב אף מרפאה או רופא לעמוד בו. לרוב, אלו המחירים המקובלים, אך אם תפנו למרפאות מקצועיות יותר, רופאים בעלי מוניטין חיובי יותר וקליניקות יוקרתיות ומפורסמות, ייתכן ותקבלו הצעות מחיר אפילו גבוהות יותר.

לכן, בכדי להשוות מחירים באופן נכון השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציגי מרפאות שונות יחזרו אליכם עם הצעות מחיר להשוואה. השירות ניתן בחינם וללא כל התחייבות !!

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן