בוטוקס שאלות ותשובות

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

מאז נכנס לחיינו בשנות השמונים, ולאחר שקיבל את אישור ה-FDA  להזרקה לשימוש קוסמטיים, הבוטוקס ידוע בקרב מיליוני אנשים כחומר הפופולרי בעולם לטיפול והעלמה של קמטים, עיבוי שפתיים (החליף את הסיליקון), טיפול בכאבי ראש ואף טיפול בהזעת יתר. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר שאלות העולות באופן תדיר בקרב מטופלים השוקלים לעבור טיפולי הזרקה בבוטוקס.

בוטוקס – איך זה עובד?

החומר מופק מרעלן טבעי הקרוי בוטליניום טוקסין, אשר לו תכונות משתקות. כאשר מוזרק בכמויות קטנות יסגל לעצמו תכונות קטלניות, אך כאשר מוזרק בכמויות זעירות ומדויקות מתפקד כמשתק שרירים בלבד, ומכאן יכולתו המופלאה בטיפול בתופעות הכרוכות בכך.

מי מתאים?

מיליוני אנשים בוחרים להזריק בוטוקס כדרך טיפול יעילה במיוחד במגוון רחב של בעיות (הזעת יתר, העלמת קמטים בשליש הפנים העליון, כאבי ראש ועוד), אך חשוב להדגיש כי הטיפול לא מתאים לכלל האוכלוסייה, ובפרט:

לנשים הנמצאות בהיריון (לקריאה מורחבת על הטיפול במהלך ההיריון – בקישור הזה) או מניקות.

מאחר והבוטוקס פועל על מערכת העצבים והשרירים, על אנשים להם היסטוריה של מחלות הקשורות לכך להימנע מביצוע ההזרקה.

באם האזור המיועד להזרקה מזוהם (פצע כלשהו) יש להימנע מביצוע ההזרקה, ולהמתין עד לידי החלמתו המלאה של האזור.

בטרם ביצוע ההזרקה, חשוב לוודא כי אינכם רגישים לכל גורם ומרכיב של הבוטוקס, וזאת ניתן לוודא על ידי בדיקת אלרגיה קצרה.

אנשים בעלי בעיות לב הסובלים מהפרעות קצב.

מתי רואים תוצאות?

תלוי בסוג הבוטוקס המוזרק, וכן מטרת הטיפול, ניתן להתחיל לראות תוצאות כבר לאחר יומיים – שלושה מיום ביצוע ההזרקה, אשר לאחר שבועיים ניתן לראות את האפקט המלא.

האם הטיפול מתאים לגברים ולנשים כאחד?

בוודאי שכן, אך המינונים וכן מספר נקודות ההזרקה הנדרשות משתנות בהתאם למין המטופל. בעוד נשים הינן קהל גדול יותר של הבוטוקס, גם גברים רבים מוצאים בו נחמה ודרך טיפול יעילה וחסרת סיכונים למגוון תופעות – בעיקר להזעת יתר.

האם ישנן הגבלות לאחר ההזרקה?

כאמור, אחד היתרונות הבולטים ביותר של השימוש בחומר הינו בכך שאינו מגביל כלל את המטופלים. כבר באופן מידי (עניין של דקות) לאחר ההזרקה ניתן לשוב לשגרת חיים רגילה. ניתן לומר כי ההגבלה היחידה הינה להקפיד לא להיכנס למקומות חמים (סאונה \ ג'קוזי) בימים הראשונים שלאחר ההזרקה, על מנת לא לפגוע באפקט הטיפול.

תופעות לוואי כתוצאה מההזרקה?

לאחר ההזרקה לרב תחוו מספר תופעות לוואי ידועות (משתנות כמובן בהתאם לאזור המוזרק ומטרת הטיפול), אשר מתבטאות בכאבים קלים באזור ההזרקה, אובדן תחושה זמני, נפיחות ולעיתים דימום קל. תופעות לוואי אלו אינן מסוכנות ובמרב המקרים חולפות באופן מלא בתום ימים בודדים מיום ביצוע ההזרקה. לקריאה מורחבת על תופעות הלוואי.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן