טיפול בהזעת יתר בידיים

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

חומר הבוטוקס הינו החומר המסקרן ביותר בעולם האסתטיקה והטיפוח. בעוד החומר נחשב כרעלן אשר עלול לגרום לנזקים חמורים ואף למוות באם ניתן בכמויות קטנות, כאשר ניתן בכמויות מזעריות ביותר (ותחת פיקוח הדוק של צוותי הרפואה המנוסים) מתגלות תכונותיו בתור מצמצם באופן משמעותי תופעות קשות של הזעת יתר בידיים. תופעות אלו, ובעיקר משום שהידיים הן "כרטיס הביקור" שלנו בעת כל מפגש עם אדם זר או קרוב לנו, נחשבות למביכות וללא נעימות באופן ניכר לעומת הזעה, לדוגמא, באיברי גוף חבויים יותר בדומה לכפות הרגליים או בית השחי.

באם אתם סובלים מתופעה זו, בוטוקס להזעת יתר בידיים יכול להיות עבורכם פתרון מצויין, במיוחד בזכות תכונותיו המיוחד ובטיחות השימוש בו. במאמר זה נלווה אתכם לכל אורך הדרך, על מנת שתזכו למלוא המידע אודות חומר הבוטוקס המעניין.

טיפול בהזעת יתר בידיים בעזרת בוטוקס

אז, מהו בכלל אותו חומר מסתורי? החומר מופק מרעלן אשר ידוע בשמו המדעי כבוטלינום טוקסין, וכאמור נחשב למסוכן מאוד באם ניתן בכמויות לא מדוייקות. לחומר תכונות משתקות, כלומר הינו בעל יכולת השפעה על מערכת העצבים, לצמצם פעילות – מכאן השפעתו הרבה כמעלים קמטים (מפסיק \ מצמצם במידה ניכרת את פעילות העצבים באזור זה, מה שמספק מראה של קמטים מתחת לפני השטח).

בוטוקס להזעת יתר בידיים מה שהוא עושה הוא פשוט חד וחלק גורם להפסקה כמעט מלאה של פעילות בלוטות ההזעה אשר מצויות בכפות הידיים. חשוב להדגיש כי הטיפול אינו חד פעמי, וכי יש לחזור עליו אחת לכמה חודשים על מנת לשמור על התוצאות הרצויות לאורך זמן. תדירות ההזרקה וכן האזורים הנבחרים ביד לבצעה אותה ניתנים כמובן להחלטת הרופא המבצע.

בכלל ובכל הנוגע להזרקת בוטוקס להזעת יתר בידיים חשוב לבחור במרפאה \ רופא אשר בקיאים במתן החומר, בקיאים בסוגיו השונים וכן כמובן במינוניו. ראשית, יש לוודא כי אינכם מגלים רגישות מיוחדות לחומר, בדיקה זו נעשית במרפאה. כן ייתכנו מגוון תופעות לוואי להזרקת הבוטוקס, לרב עם ההזרקה הראשונה בסדרה, אשר תלווה באדמומיות ובנפיחות קלה אשר חולפת בתום מספר שעות מועט מרגע ההזרקה.

נשמח לספק לך מידע מקצועי וללא כל עלות בנושא הזרקת בוטוקס להזעת יתר בידיים, מידע אשר יענה על כל שאלותיך ויסיר כל ספק לגבי הטיפול שאתה מעוניינים לעבור. למידע ופרטים נוספים אנא השאירי את פרטייך בטופס שבאתר ואנו ניצור קשר בהקדם, עוד היום.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן