כמה עולה הזרקת בוטוקס

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

השימוש בחומר הבוטוקס החל לפני מספר עשורים, אך כלל, למרבה ההפתעה, לא כחומר להעלמת קמטים אלא בכלל כדרך טיפול בתופעה של עין עצלה. מאז חלף עבר הזמן, הטיפול התברר כלא יעיל, אך הבוטוקס עשה קאמבק בתור מעלים הקמטים האולטימטיבי והמבוקש בעולם. עם הזמן וההכרה הרבה שצבר בקרב חובבי וחובבות אסתטיקה ברחבי העולם, הלכו והתרחבו השימושים בו, בעיקר בזכות בטיחות השימוש בו, וכיום נעשה בו שימוש בתור תחליף סיליקון לעיבוי שפתיים, טיפול בתופעה מאוד קשה של הזעת יתר ואף כטיפול נגד מיגרנות וכאבי ראש חריפים (טיפול אשר נחשב לפחות נפוץ בארץ).

כמה עולה הזרקת בוטוקס

בכל הנוגע לשאלה הפופולרית כמה עולה הזרקת בוטוקס, חשוב להבין כי התשובה משתנה על פי מספר נתונים, אשר הראשיים בהם הם כמובן סוג הטיפול הנבחר, מספר הטיפולים הנדרשים וכן מצבו הבריאותי של המטופל. מירב הטיפולים העושים שימוש בחומר יחייבו הזרקה חוזרת של החומר אחת למספר חודשים (3-5), וזאת במטרה לשמור על התוצאות הרצויות לאורך זמן. חשוב להבחין בשימושים השונים לחומר, סוג החומר המוזרק, על מנת לנסות ולהבין את עלויות ההזרקה, ומפורטים להלן:

בוטוקס במטרה להעלים קמטים: כאמור, הטיפול הנפוץ ביותר ביותר, משמש בעיקר להעלמת קמטים באיזור הפנים. השימוש בחומר למטרה זו הינו כה יעיל, וזאת בזכות תכונתו של החומר בתור משתק הפועל על השרירים ומקטין את רמת פעילותן. יש להדגיש כי החומר עלול להיות רעיל ואף מסוכן באם ניתן שלא על ידי צוות רפואי מוסמך. כמה עולה הזרקת בוטוקס לטיפול בקמטים? כמובן שהעלות משתנה בין אדם לאדם, וכן מספר הטיפולים הנדרש, אך ניתן להעריכו ב-650 – 1,100 ש"ח לסדרת טיפולים.

בוטוקס במטרה להפחית הזעת יתר: רבים לא יודעים אך כאחוז אחד מן האוכלוסייה סובל מתופעה זאת, אשר מתבטאת בפעילות מוגברת ובלתי נשלטת של בלוטות ההזעה. התופעה באה לידי ביטוי באזורי ההזעה הידועים, אך לרב מתמקדת בכפות הידיים ובית השחי. כמו בסעיף שלעיל, קשה להעריך במדוייק את עלות הטיפול אך ניתן להעריכו בטווח שבין 3,000 ל-5,000 ש"ח לסדרת טיפולים, תלוי כמובן בחומרת המצב ומספר הטיפולים.

בוטוקס לעיבוי שפתיים: עם השנים, כאמור, החליף הבוטוקס את אותם חומרים פופולרים, וסיליקון אינו יוצא מן הכלל. בעוד בעבר נחשב לחומר המועדף לעיבוי שפתיים, כיום ניתן לראות כי הבוטוקס החליפו, בזכות בכך שהינו בטוח יותר לשימוש במידה רבה, וכן השפעתו אינה תמידית. עלות הטיפול הינה לרב בטווח שבין 1,500 – 2,500 ש"ח (תלוי בכמות המוזרקת ומספר הטיפולים). לקריאה מורחבת.

בכל הנוגע לשאלה כמה עולה הזרקת בוטוקס, חשוב לא ללכת שבי אחר מרפאות המציעות מחירים אטרקטיבים באופן מחשיד, ולבצע מחקר שוק מקיף. נשמח לסייע לכם ככל הניתן ולספק את המידע ממיטב המרפאות בארץ, חינם וללא כל עלות או התחייבות מצדכם.

 

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן