טיפול בקמטי הבעה

עם השנים והתנודות החזרות ונשנות שעובר עורנו, נוצרים קמטים בעקבות אובדן גמישות (אלסטיות) וחומר הקרוי קולגן. מעצם היותם של שרירי פנינו כה מתוחים, את השפעת חוסר הקולגן ניתן לראות עליהם ביתר שאת לעומת שרירים באזורים אחרים בגופינו. הרצון לשמור על עור חלק ומתוח מצוי בליבם של רבים, רצון שניתן כיום להגשים על ידי מספר טיפולים אסתטיים מתקדמים. במאמר זה אנו מזמינים אתכם לקרוא מידע מלא אודות קמטי הבעה, הסיבות להופעתם, דרכי טיפול לצד תופעות לוואי ועד לעלויות ממוצעות בשוק.

המושג קמטי הבעה מתייחס לקמטי פנים שנמצאים באזורים שמגיבים במיוחד לרגשות, ובהם המצח, צדי העיניים והאזור שבין הגבות. עם תזוזה חוזרת ונשנית (קיפול וכיווץ) לאורך השנים של אזורי העור בהם מופיעים הקמטים, וכאלה שמופיעים בפנים גם בעת בה אנו לא חווים רגש.

קמטי הבעה – אזורים פופולריים

כאמור, ישנם ארבעה אזורי קמטים נפוצים בפנים:

–  מצח: אזור זה נחשב לקרקע פורייה במיוחד להופעתם של קמטים (גם: "קמטי מחשבה"), בעיקר "בזכות" השומניות שבו. הרצון לטפל בקמטים במקום זה הוא רב גם בעקבות כך שקשה להסתיר את אלה הנוצרים בו.

–  צדי העיניים: מכונים "קמטי כעס" שכן מופיעים בעת זעם. אותם קמטים שמופיעים כאשר אנו מכווצים את עיננו ונמצאים בעת מאמץ.

–  צדי הפה: קמטים באזור זה מאוד מבגרים, ומספקים לרב מראה שאינו תואם את גילכם. אזור זה מאוד נפוץ להזרקת בוטוקס, טיפול שביכולתו לגרום לשיפור משמעותי במראה העור.

–  בין הגבות: מכונים "קמטי זעם" ונמצאים באזור שבין הגבות.

איך מטפלים בקמטי הבעה?

הטיפול הנפוץ ביותר לתופעה של קמטי הבעה הוא ללא ספק הזרקת בוטוקס, הליך אסתטי שהולך ונהיה פופולרי בשנים האחרונות. ההליך החל את דרכו בעולם באסתטיקה כטיפול בתופעה של עין עצלה, אך מיד מצא את עצמו בראש סולם טיפולי נוגדי הקמטים (נעשה גם שימוש תכוף בטיפול בתופעת של הזעת יתר). החומר הוא למעשה רעלן המצוי בטבע, ולו תכונות משתקות שרירים עוצמתיות, אך יכול להוות סכנה אמתית למטופל באם מוזרק במינונים שאינם מדויקים.

טרם תחילת הטיפול יש לערוך בדיקה אלרגית על מנת לוודא כי גופכם אינו מגלה רגישות לחומר. לאחר ההזרקה, ובמיוחד זו הראשונית, תתפתח נפיחות, אדמומיות וגרד אך אלו חולפים בתום מספר שעות ללא כל עניין מיוחד. פעולתו של הבוטוקס בכך שמרפה את השרירים סביב הקמטים ומספק מראה חלק וצעיר. חסרונו היחיד של הבוטוקס הוא בכך שעל מנת לשמור על תוצאות לאורך זמן, יש לבצע הזרקה חוזרת אחת למספר חודשים. בארץ ישנו מספר רב של מרפאות אסתטיות שמציעות את טיפולי ההזרקה, ועל כן יש לבצע השוואת מומחים מקיפה על מנת להגיע לידי המוסמך ביותר לביצוע הליך ההזרקה. חשוב לבחור אך ורק במומחה בעל שם בהזרקת בוטוקס, ובמרפאה שעושה שימוש אך ורק בחומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות.

אם אתם מעוניינים להקנות לעצמכם מראה עור פנים ובריא, תנו לצוות המומחים באתר לסייע לכם בכל שאלה ועניין הנוגעים להליך. למידע ופרטים נוספים אודות מגוון הטיפולים בשוק ולקבלת מספר הצעות אטרקטיביות ממרפאות המומחים המובילות בשוק, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה ונשמח לעמוד לרשותכם

השירות שלנו לא עולה כסף לגולשים וללא התחייבות כל שהיא !!

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן