בוטוקס: פתרון הפלא לתופעת הזעת יתר בכפות הרגליים

מתופעת הזעה מוגברת סובל כאחוז אחד מהאוכלוסייה, כך שלא נחשבת לנדירה במיוחד. בעוד התופעה אינה מסכנת חיים, או כזאת שגורמת לנזק ממשי, כן גורמת לחוסר נוחות משמעותי מאוד בצד הסובלים ממנה, וירידה תלולה בביטחון העצמי בעקבותיה. מבין אברי הגוף

שמועדים לכך, הזעת יתר בכפות הרגליים נחשבת לנפוצה ביותר. כיום שוק האסתטיקה מציע מגוון לא מבוטל של פתרונות לטיפול בהזעה, אשר מותאמים באופן אישי למטופל בהתאם להיקף ההזעה. באם הנכם סובלים מתופעה זו, מזמינים אתכם לקרוא בהמשך מאמר זה אודות ההליך, הסיבות לתופעה וכן דרכי טיפול שבכוחן להפחית באופן משמעותי את פעילותן המוגברת של בלוטות ההזעה.

הזעת יתר בכפות הרגליים – הגיע הזמן לטפל

הזעה מאסיבית בכפות הרגליים לרב בה לידי ביטוי כחלק מהזעה כללית בגוף עקב פעילות מוגברת של בלוטת התריס, אך לא רק. גורמים פיזיולוגיים שונים אשר אחראיים על פועלה של המערכת הסימפתטית משפיעים גם הם על היקף ההזעה ; סכרת, חרדה, לחץ וכן תופעות הקשורות בגיל המעבר. מלבד אלו, ישנם גורמים נוספים שביכולתם להגביר את היקף ההזעה, באם קיים רקע פיזיולוגי לכך:

  • פעילות גופנית מוגברת: אנשים בעלי פוטנציאל להזעת יתר בכפות הרגליים צריכים לשמור על כף רגלם מאווררת ככל הניתן, לצד ההקפדה על גרביים דקות, ובמיוחד אלו שעוסקים בפעילות גופנית מוגברת וריצה בפרט.
  • חוסר אוורור מתאים: גם באם אין בעיה פיזיולוגית, חוסר אוורור ברגל גורם לעלייה משמעותית בהזעה. על כן, השתדלו שלא לנעול נעליים גבוהות, סגורות ובדמות מגפיים. כמו כן, הקפידו לגרוב גרביים ייעודיות למטרה זו שביכולתן לספוג את עודפי הזיעה.
  • היגיינה לקויה של הרגליים: הזעה מוגברת של כף הרגל מלווה בהצטברות של חיידקים ובסכנה להצטברות פטריות – גורמים שאחראיים גם לריח רע. יש להקפיד על ניקיון כפות הרגליים על בסיס יומי, ובנוסף להקפיד על ייבושם כראוי – מומלץ להיעזר באבקת טלק או תחליף ייעודי אחר.

מה אפשר לעשות?

באם אתם סובלים מתופעת הזעת יתר בכפות הרגליים, וכזו בהיקף רחב ושאינה מושפעת באופן ניכר מהשיטות הפשוטות למדי שהזכרנו לעיל, ייתכן ויש לשקול שימוש בטכניקות אחרות. בין הטיפולים היעילים ביותר לטיפול בתופעה הוא הזרקת בוטוקס לשם דיכוי, או לפחות – הפחתת, פעילותן של בלוטות ההזעה. מעצם היותו של החומר בעל תכונות משתקות שרירים, ניתן לבצע הזרקה שלו במינונים מדויקים ובנקודות מיועדות בכף הרגל על מנת להגיע לשיפור משמעותי בהיקף ההזעה.

טרם ההזרקה, ועל אף העובדה שרבים מקלים בהליך זה ראש משום הפופולריות הרבה שבו, חשוב להבין כי הבוטוקס הינו למעשה רעלן שיכול להיות בעל תכונות מסוכנות באם לא מתבצע על ידי יד מקצועיות ומוסמכת שבקיאה בשלבי ההזרקה. כאשר ההזרקה מתבצעת על ידי איש מומחה, ובמינונים מזעריים, מתגלות תכונותיו משתקות השרירים, ואלו אשר גורמות לצמצום משמעותי בפעילותן של בלוטות ההזעה. לפני תחילת הטיפול ועל מנת להקטין ככל הניתן את הסיכוי לתופעת לוואי וסיכונים, יש לערוך בדיקה אלרגית פשוטה על מנת לשלול את האופציה שגופכם רגיש לחומר או לאחד ממרכיביו.

להזרקת הבוטוקס מספר יתרונות בולטים:

  • עלות הזרקת החומר הינה פחותה יותר לעומת טכניקת מתחרות לטיפול בהזעה מוגברת, כ-600₪ להזרקה בודדת שאת תוצאותיה ניתן לראות עד לאחר כחצי שנה. על מנת לשמור על תוצאות איכותיות ולאורך זמן, יש לבצע הזרקה חוזרת אחת ל-4 עד 5 חודשים.
  • תופעות הלוואי שמתלוות להליך הן מינימליות, ובאות לידי ביטוי בדרך כלל רק לאחר ההזרקה הראשונית, וכוללות גרד, אדמומיות קלה ואף נפיחות, ולרב חולפות לרב בתום פרק זמן קצר של שעות.
  • את תוצאות ההזרקה ניתן להרגיש באופן מידי, או לכל היותר מספר שעות לאחריה.

אנשים אשר נחשפים לטיפול הבוטוקס נוטים להעלות את השאלה בדבר תופעה בשם "הזעה מפצה", בעיקר לאחר ההזרקה הראשונית, בה הכוונה היא שהגוף מתחיל להזיע באופן מוגבר לאחר הטיפול. יש להדגיש כי תופעה זו נחשבת למיתוס, וכי אינה באה לידי ביטוי במהלך הזרקת בוטוקס לטיפול בתופעת הזעת יתר בכפות הרגליים.

חשוב לבצע סקר מרפאות ומומחים מקיף על מנת להגיע לידי הבחירה המושכלת ביותר. אל תלכו שבי אחר מבצעים שנראים אטרקטיביים מידי, ואלה המוצעים בידי מרפאות שיכולות להיראות מפוקפקות. בחרו אך ורק במרפאה \ מומחים אשר בעלי כל האישורים הנדרשים לביצוע ההזרקה ורק אלה שעושים שימוש בחומרים מאושרים מטעם משרד הבריאות.

באם הנכם סובלים מתופעת הזעה מוגברת, אנו שותפים למצבים הלא נעימים אליהם אתם נחשפים, ומציעים לכם את מלוא העזרה המקצועית בנושא. צוות מומחי פורטל Botox4Skin ישמח לספק עבורכם את מלוא המידע הרלוונטי להזרקת הבוטוקס ולטיפול הפסקת ההזעה האולטימטיבי עבורכם. למידע ופרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה, וצוות המומחים שלנו ייצור עמכם קשר עוד במהלך היום להמשך טיפול.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן