בוטוקס לשריר הלסת

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

כיום ניתן לטפל על ידי הזרקת בוטוקס לעור במגוון רחב מאוד של תופעות, אשר העיקרית שבהן הינה הופעתם של קמטים. היכולת לטפל במגוון כה רב של תופעות טמונה בתכונתו של החומר בתור משתק. מקורו של החומר ברעלן הקרוי בוטלינום טוקסין (מופק מחיידק), אשר באם מוזרק בכמויות קטנות הינו בעל יכולת לגרום לנזק משמעותי ואף מוות, ובאם ניתן בכמויות מזעריות – מסגל לעצמו תכונות המשתקות את השרירים.

בעוד שימושיו הפופולריים של הבוטוקס כוללים טיפול בהזעת יתר, בקמטים ואף עיבוי שפתיים, הזרקה של החומר לשריר הלסת יכולה לסייע באופן משמעותי לטיפול בכאבים באזור הפה ובמצב של שרירים מכווצים. בעוד רובן המוחלט של הזרקות הבוטוקס בפנים מתבצעות בשליש העליון (עיניים, מצח וגבות), הזרקת בוטוקס לשריר הלסת מתבצעת בשליש התחתון (לאזורי הזרקה השונים לחצו כאן).

בוטוקס לשריר הלסת

כאמור, תכונתו העיקרית של הבוטוקס הינה בכך שידוע בתור חומר בעל יכולת לשיתוק השרירים, ובזכות כך יעיל להזרקה לשריר הלסת. את ההזרקה יש לבצע במקרים בהם קיימת התופעה בה שרירי הלסת תפוסים ואינם מאפשרים פתיחה מלאה של הפה (לעיתים לאחר ניתוח פתיחת פה). חשוב לציין כי הטיפול אינו נפוץ בישראל, ומבצוע על ידי מספר מצומצם בלבד של רופאים מומחים, ועל כן חשוב לעשות "שיעורי בית" בנושא טרם קבלת ההחלטה לעבור את ההזרקה באזור זה.

סיכונים ותופעות לוואי

ראשית, בעוד רבים מקלים ראש (באופן מוגזם) בהזרקת הבוטוקס, חשוב (מאוד) לציין שמדובר ברעלן. טרם ההזרקה יש להיות גלויים ככל הניתן עם הרופא שעתיד להזריק את החומר וליידעו בכל אלרגיה ממנה אתם סובלים \ תרופות אותן נוטלים, על מנת להיות בטוחים כי אינכם רגישים לבוטוקס, או לאחר ממרכיביו.

הבוטוקס נחשב לאחד החומרים הבטוחים ביותר להזרקה ברפואה האסתטית, ובמידה ומוזרק למטופל אשר לא סובל מכל רגישות או אלרגיה, כמעט ואינו מלווה בסיכונים. ייתכן ותחוו תופעות לוואי אשר נחשבות לנורמליות בשעות עד ימים שלאחר ההזרקה, וכוללות כאבי ראש קלים, טשטוש קל, אובדן תחושה זמני וגירוד באזור המוזרק. כמובן, ובאם התופעות הללו נמשכות מעבר לפרק זמן של מספר ימים בודדים, יש לפנות לרופא שביצע את ההזרקה ולשאול לעצתו.

בצעו את ההליך אך ורק אצל מרפאה מוסמכת

בעוד הטיפול הנ"ל מתבצע במקום רגיש במיוחד, וללא קשר, בצעו את ההזרקה אך ורק במרפאה \ רופא אשר מומחים בשימוש בבוטוקס והינם בעלי ניסיון רב. זכרו – אזורי הזרקה \ מינונים לא מדויקים יכולים לגרום לנזק גדול. אל תבחרו בנותן השירות הזול ביותר, אלא מצאו את האיזון שבין מחיר הוגן למקצועיות ללא פשרות.

רוצים לדעת עוד? רוצים לשמוע על המחירים, הנחות ומבצעים עדכניים ?
הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בצור קשר באתר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

השירות ניתן ללא עלות וללא כל התחייבות!

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן